ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО ТРУДОВОГО

РОЗПОРЯДКУ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ

КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ОРШІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК САНАТОРНОГО ТИПУ»

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  1. Правила, розроблені на основі Кодексу Законів про працю України, Закону України «Про освіту». Статуту дитячого будинку.
  2. Правила повинні сприяти посиленню заходів дисциплінарного і громадського впливу до порушників дисципліни, заохочувати прагнення до добросовісної праці.
  3. Правила погоджені з профспілковим комітетом і враховують умови роботи дитячого будинку.
  4. Всі питання, пов’язані з застосуванням правил внутрішнього розпорядку, вирішує адміністрація дитячого будинку у межах своїх повноважень, а у випадку, передбачених діючим законодавством і правилами внутрішнього трудового розпорядку, спільно чи за погодженням з профспілковим комітетом дитячого будинку.
  • ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ І ЗВІЛЬНЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ
  • Працівник реалізує право на працю шляхом укладення трудового договору, за яким він зобов’язується виконувати роботу визначену цим договором, з дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, а керівник – виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
  • Порядок прийому на роботу працівника
  1. .Директор дитячого будинку призначає, звільняє з посади своїм наказом спеціалістів та обслуговуючий персонал. За поданням адміністрації дитячого будинку педагогів призначає Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької облдержадмінісграції.
  1. Працівники дитячого будинку приймаються на роботу за трудовими договорами, контрактами .
  2. При прийнятті на роботу директор дитячого будинку зобов’язаний зажадати від особи, що працевлаштовується:

а) подання трудової книжки, оформленої у встановленому порядку;

б) ідентифікаційний номер

в) пред’явлення паспорта;

г) пред’явлення диплома або іншого документа про освіту чи професійну підготовку.

д) медичну книжку з висновком про відсутність протипоказань для роботи в закладі.

Прийняття на роботу без подання зазначених документів не допускається.

  1. При прийнятті на роботу, яка вимагає спеціальних знань, подається диплом або інший документ про здобуту освіту або професійну підготовку в навчальних закладах відповідних рівнів акредитації.
  2. При укладанні трудового договору забороняється вимагати від осіб, які поступають на роботу, відомості про їхню партійну та національну приналежність, походження та документи, подання яких не передбачено законодавством.
  3. Прийняття на роботу оформляється наказом директора дитячого будинку, який оголошується працівнику під розписку.
  4. При оформленні на роботу в наказі може бути обумовлений випробувальний термін. Термін випробування при прийомі на роботу встановлюється у відповідності з діючим законодавством. Результати випробування оцінює адміністрація. Якщо працівник не відповідає займаній посаді, адміністрація протягом терміну чи відразу після його закінчення припиняє договір без погодження з профспілковим комітетом і без виплати вихідної допомоги.
  5. При прийомі на роботу працівника адміністрація зобов’язана:

а)ознайомити працівника з наказом, у якому назва посади відповідає штатному розкладу, умовам праці і її оплаті;

б) пояснити права і обов’язки працівника у відповідності з посадовими інструкціями;

в) ознайомити з Правилами внутрішнього розпорядку;

г)провести інструктаж з техніки безпеки, виробничій санітарії, протипожежній безпеці і організації роботи по охороні життя і здоров’я дітей.

  1. На кожного працівника оформляється особова справа в 1-му примірнику, в якій повинно бути:
  • заява;
  • лист обліку кадрів;
  • автобіографія;
  • копія диплому;
  • копія свідоцтва про шлюб (якщо паспорт на одному прізвищі, а документи про закінчення навчального закладу – на іншому);
  • копію ідентифікаційного коду;
  1. У кожного працівника береться письмова згода на обробку його персональних даних.
  2. На осіб, які пропрацювали понад п’ять днів, ведуться трудові книжки. Ведення трудових книжок здійснюється згідно з Інструкцією про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, в установах, організаціях.
  3. На особу, яка працює за сумісництвом, трудова книжка ведеться тільки за місцем основної роботи.
  4. Усі записи в трудовій книжці про прийняття на роботу, переведення на іншу постійну роботу або звільнення, а також про нагороди та заохочення вносяться кадровим підрозділом після видання наказу, але не пізніше тижневого строку, а в разі звільнення – у день звільнення і повинні точно відповідати текстові наказу.
  5. Трудові книжки працівників зберігаються як документ суворої звітності в дитячому будинку. Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на юриста дитячого будинку.
  6. Посади педагогічних працівників заміщуються відповідно до вимог Закону України «Про освіту». Положення про порядок наймання та звільнення педагогічних працівників закладів освіти, що є у загальнодержавній власності, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 5 серпня 1993 р. № 293.
  7. Переведення на іншу роботу, в тому числі і тимчасову, здійснюється тільки з письмової згоди працівника. У випадках виробничої необхідності адміністрація може перевести технічного працівника з однієї ділянки роботи на іншу із збереженням тарифної ставки і встановлених об’ємів роботи.
  8. Працівники дитячого будинку можуть працювати за сумісництвом відповідно до

чинного законодавства. *

  • Припинення трудового договору
  1. Припинення трудового договору може мати місце лише на підставах передбачених чинним законодавством, та умовами, передбаченими в контракті.
  2. Працівники мають право розірвати трудовий договір, попередивши адміністрацію дитячого будинку письмово за два тижні.
  3. Розірвання трудового договору з ініціативи директора допускається у випадках, передбачених чинним законодавством та умовами контракту.
  4. Можливе звільнення педагогічних працівників у зв’язку із скороченням обсягу роботи .

2.3.5.Звільнення педагогічних працівників за результатами атестації, а також у випадках ліквідації дитячого будинку, скорочення кількості по штату працівників здійсняється у відповідності з чинним законодавством.

  1. Перед звільненням працівник, якщо він є особою матеріально-відповідальною, зобов’язаний передати закріплені за ним матеріальні цінності через бухгалтерію заступнику директора з АГ’Р або директору дитячого будинку.
  2. Припинення трудового договору оформляється наказом директора дитячого будинку.
  3. Директор дитячого будинку зобов’язаний в день звільнення видати працівникові належно оформлену трудову книжку і провести з ним розрахунок у відповідності з чинним законодавством. Записи про причини звільнення у трудовій книжці повинні проводитись у відповідності з формулюванням чинного законодавства із посиланням на відповідний пункт, статтю закону. Днем звільнення вважається останній день роботи.
  • ОСНОВНІ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПРАЦІВНИКІВ
  • Працівники дитячого будинку зобов’язані:
  1. працювати сумлінно, виконувати посадові обов’язки, дотримуватися режиму роботи дитячого будинку, вимог статуту дитячого будинку, правил внутрішнього розпорядку, дотримуватись дисципліни праці;
  1. виконувати вимоги з охорони праці, техніки безпеки, санітарії, протипожежної безпеки, передбачені відповідними правилами та інструкціями;

3.1.3.берегти обладнання, інвентар, матеріали, навчальні посібники тощо, виховувати в дітей бережливе ставлення до майна дитячого будинку.

  1. настановленням та особистим прикладом утверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі; правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, доброти, стриманості, працелюбства, поміркованості;
  1. 5.виховувати повагу до батьків, жінки, культурно-національних, духовних, історичних цінностей України, країни походження, державного і соціального устрою, цивілізації, відмінних від власних, дбайливе ставлення до навколишнього середовища;
  1. готувати до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
  2. додержувати педагогічної етики, моралі, поважати гідність дитини;

3.1.8.захищати дітей від усяких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам;

  1. постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність і загальну культуру.
  1. Коло обов’язків (робіт), що їх виконує кожний працівник дитячого будинку за своєю спеціальністю, кваліфікацією чи посадою, визначається посадовими інструкціями, затвердженими в установленому порядку, правилами внутрішнього розпорядку дитячого будинку . де ці обов’язки конкретизуються.
  2. Працівники дитячого будинку в установлені строки повинні проходити медичний огляд відповідно до чинного законодавства.

 

  • ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ ДИРЕКТОРА ДИТЯЧОГО БУДИНКУ

 

  1. Директор дитячого будинку зобов’язаний:
  1. правильно організовувати роботи своїх працівників у відповідності з їх освітою, кваліфікацією та досвідом роботи;
  2. дотримуватись законів і правил охорони праці, суворо дотримуватись встановленого робочого часу, відпочинку,здійснювати заходи по техніці безпеки;
  3. надавати відпустку згідно з графіку;

4.1.4.забезпечити необхідні організаційні та економічні умови для проведення навнально- виховного процесу на рівні державних стандартів якості освіти, для ефективної роботи педагогічних та інших працівників школи відповідно до їхньої спеціальності чи кваліфікації:

4.1.5.удосконалювати навчально-виховний процес, впроваджувати в практику кращий досвід роботи, пропозиції педагогічних та інших працівників, спрямовані на поліпшення роботи дитячого будинку;

4.1.6. організувати атестацію;

4.1.7. укладати і розривати угоди, контракти з педагогічними працівниками відповідно до Закону України «Про освіту» та чинного законодавства.

4.1.8. доводити до відома педагогічних працівників про педагогічне навантаження;

4.1.9.забезпечити умови техніки безпеки, виробничої санітарії, належне технічне обладнання всіх робочих місць, створювати здорові та безпечні умови праці, необхідні для виконання працівниками трудових обов’язків;

4.1.10. дотримуватись чинного законодавства, активно використовувати засоби щодо вдосконалення управління, зміцнення договірної та трудової дисципліни;

4.1.11. додержуватись умов колективного договору, чуйно ставитись до повсякденних потреб працівників дитячого будинку, вихованців і забезпечувати надання їм установлених пільг і привілеїв;

4.1.12.організувати харчування вихованців дитячого будинку;

 

  • РОБОЧИЙ ЧАС 1 ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ
  • Для працівників дитячого будинку установлюється п’ятиденний робочий тиждень. Вихідні дні – субота, неділя, святкові.

Щоденний режим роботи дитячого будинку – цілодобовий.

5.2.Працівники дитячого будинку працюють з наступним тижневим навантаженням:

5.2.1.Вихователі молодшої родинної дошкільної групи – 25 годин;

5.2.2.Вихователі молодшої, середньої та старшої шкільних груп – 30 годин; 

5.2.3.Психолог – 40 годин;

5.2.4.Соціальний педагог – 40 годин;

5.2.5.Музичний керівник – 24 години;

5.2.6.Керівник гуртка (0,5ставки) – 9 годин;

5.2.7.Керівник гуртка (0,5ставки) – 9 годин;

5.2.8.Секретар-друкарка – 20 годин;

5.2.9.Директор, заступники директора, медичні працівники, бухгалтери, обслуговуючий персонал – 40 годин.

5.2.10. Для працівників, що працюють у святковий день встановлюється подвійна оплата.

5.2.11.Під час літнього відпочинку з дітьми – школярами, які виїжджають в стаціонарні табори працює вихователь або підмінний вихователь групи (за згодою). 

5.3.Режим роботи дитячого будинку:

  1. 7.30 – ранковий підйом дітей, ранкова гімнастика;

7.30- 8.00 гігієнічні процедури;

 8.00 -8.25 – сніданок;

  1. – 8.45 супровід до школи (шкільний вік);
  1. – 9.00 підготовка до занять, індивідуальна робота (дошкільний вік);

09.00- 11.00 – заняття (дошкільний вік);

09.00- 14.00 – заняття в школі (шкільний вік);

11.00 –  12.00 – прогулянка (дошкільний вік);

12.00 -16.00 – обід (згідно з розкладом);

14.00 – 18.00 відпочинок, заняття за інтересами, гурткова робота (за графіком);

16.00 – 17.30. – полуденок;

16.00 – 18.00 – самопідготовка;

18.00 – 20.00 – розваги, дозвілля;

19.00 – 19.30 вечеря:

20.00 – 21.00 – II вечеря:

20.00 – 21.30 вільний час, вечірні гігієнічні процедури; ,

21.00 – сон (дошкільний вік);

22.00 –  сон (шкільний вік).

  1. При відсутності педагога або Технічного працівника дитячого будинку директор зобов’язаний терміново вжити заходів щодо його заміни іншим працівником.
  1. Графік надання щорічних відпусток погоджується з профспілковим комітетом і складається 25 грудня на кожний календарний рік.

Тривалість щорічної відпустки згідно діючого законодавства:

  • педагоги – 56 календарних днів;
  • спеціалісти та обслуговуючий персонал – 28 календарних днів.
  1. Надання відпустки директор оформляє наказом по дитячому будинку.
  2. Обідня перерва для працівників, що працюють із 40-годинним тижневим навантаженням надається через 4 години після початку роботи. Тривалість обідньої перерви 45 хвилин час початку о 13.00 год., а закінчення о 13.45 год.
  3. Для працівників, які працюють на відкритому повітрі в холодну пору року (двірник, садівник, робочий по обслуговуванню) встановлюються перерви для обігріву, які включаються до робочого часу (по 15хв. через кожні 2 години роботи).
  4. Для працівників, яким не можливо через умови праці встановити перерву, то таким працівникам надається можливість приймання їжі протягом робочого часу (вихователі).
  5. Для працівників, які працюють із 40 годинним тижневим навантаженням, не позмінному графіку роботи, тривалість робочого часу в передвихідний та передсвятковий дні скорочується на 1 годину.
  6. Допускається залучення окремих працівників до роботи у вихідні дні при умові погодження із профспілковою організацією.
  7. Робота у вихідний день компенсується за згодою сторін наданням іншого дня відпочинку або у грошовій формі (у подвійному розмірі).

Робота у вихідний день компенсується за згодою сторін наданням іншого дня відпочинку або у грошовій формі (у подвійному розмірі).

5.13.  За згодою працівника, який працює не позмінному графіку роботи, в день його народження надається вихідний день. Не відпрацьований час зобов’язується відпрацювати у визначений працівником час.

5.14.Забороняється в робочий час:

  1. відволікати педагогічних працівників від їх безпосередніх обов’язків для участі в різних господарських роботах, заходах, не пов’язаних з навчальним процесом;
  2. стороннім особам знаходитись в приміщенні дитячого будинку; 

5.14.3.змінювати на свій розсуд графік роботи, мінятись змінами без погодження з адміністрацією закладу;

5.14.4.залишати дітей без нагляду відповідального за них працівника;

5.14.5.з’ясовувати свої відносини, сваритись в присутності дітей, з’являтись на роботу в нетверезому стані:

  1. наказувати, обзивати дітей, принижувати їх моральні та обмежувати матеріальні права.
  1. За час перебування працівника в медичному закладі на обстеженні, який працює не позмінному графіку роботи, що зобов’язаний проходити таке обстеження, зберігається середній заробіток за місцем роботи.

5.16.За працівниками – донорами, які працюють не позмінному графіку роботи, зберігається середній заробіток за дні обстеження в закладах охорони здоров’я і здавання крові.

 

  • ЗАОХОЧЕННЯ ЗА УСПІХИ В РОБОТІ

 

6.1.3а досягнення високих результатів у навчанні та вихованні підростаючого покоління за зразкове виконання своїх обов’язків, тривалу і бездоганну роботу, новаторство в праці й за інші досягнення в роботі педагогічні працівники представляються до нагородження державними нагородами, присвоєння почесних звань, відзначення державними преміями, знаками, грамотами та іншими видами морального і матеріального заохочення.

  1. Адміністрація дитячого будинку спільно з профкомом надають переваги і соціальні пільги в межах своєї компетентності в першу чергу педагогам, які успішно і сумлінно виконують свої посадові обов’язки. Таким працівникам надається також перевага при просуванні на роботі.

6.3.Заохочення оголошуються в наказі, доводяться до відома всього колективу і заносяться до трудової книжки працівника.

  1. Спеціалісти та обслуговуючий персонал за вагомі внески заохочуються премією в обсязі посадового окладу.

 

VII. СТЯГНЕННЯ ЗА ПОРУШЕННЯ ТРУДОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 

7.1.3а порушення трудової дисципліни до працівника може булл застосоване один з таких заходів стягнення:

  1. догана
  2. звільнення

7.2.3а прогул, вихід на роботу у нетверезому стані

  1. звільнення з роботи

7.3.3а непедагогічні та неестетичні вчинки:

  1. .догана

7.3.2.звільнення з роботи

7.4.Звільнення як дисциплінарне стягнення може бути застосоване відповідно до п.п.3.4.7.8 ст.40. ст.41 Кодексу Законів про працю України.

  1. Дисциплінарні стягнення застосовуються директором дитячого будинку.
  2. До застосування дисциплінарного стягнення директор повинен зажадати від порушника трудової дисципліни письмового пояснення. У випадку відмови працівника дати письмове пояснення складається відповідний акт.
  3. Дисциплінарні стягнення застосовуються директором безпосередньо після виявлення провини, але не пізніше одного місяця від дня її виявлення, не рахуючи часу хвороби працівника або перебування його у відпустці.

7.8.3а кожне порушення трудової дисципліни накладається тільки одне дисциплінарне стягнення.

  1. Дисциплінарне стягнення оголошується в наказі і повідомляється працівникові під розписку.
  2. Якщо протягом року з дня накладання дисциплінарного стягнення працівника не буде піддано новому стягненню, то він вважається таким, що не має дисциплінарного стягнення.
  3. Якщо працівник не допустив нового порушення трудової дисципліни і до того ж проявив себе як сумлінний працівник, то стягнення може бути зняте до закінчення одного року.
  4. Протягом строку дії дисциплінарного стягнення заходи заохочення до працівника не застосовуються.
  1. Директор дитячого будинку має право замість накладання^- дисциплінарного стягнення про порушення трудової дисципліни подати на розгляд трудового колективу або профкому.

Календар

Лютий 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Зворотній зв’язок



    Навігація

    Корисні посилання

    Ромашка Дитячий будинок